piątek, 2 czerwca 2017

PiS bez sukcesów, więc robi po nogawkach za nie swój sukces

PiS nie ma żadnych sukcesów na arenie międzynarodowych, wręcz przeciwnie - same wpadki.

Właśnie Polska została niestałym członkiem Rady Bezpieczeństwa ONZ na lata 2018-2019, obok takich krajów jak  Peru, Wybrzeże Kości Słoniowej, KUwejt, Gwinea Równikowa i Holandia.

Otóż zawsze zostaje członkiem kraj w naszej części Europy, przyszła kolej na Polskę, tym bardziej że wycofała się Bułgaria, ale też w zamian za poparcie ich kandydata na sekretarza generalnego ONZ.


No, ale jak się nie ma sukcesów, bo Szydło i Duda zaczęli piać wniebogłosy, a to polityczne podwórko, a oni to kura i koguta.

Polska wielokroć była niestałym członkiem RB. Warto to wiedzieć:

1946-47 - w czasach stalinizmu,

1960 - za Gomułki,

1970-71 - drugi raz za Gomułki,

1982-83 - w stanie wojennym

i 1996-97 za Leszka Millera.

Ale to nie zasługa PiS, tylko w 2009 roklu starania rozpoczęła Platforma Obywatelska.


A PiS robi po nogawkach.

Przypomina mi się dziecięcy wierszyk - tak PiS zachwala swoje wyczyny:

"Chodźcie do mnie, u mnie jest ładnie,

Babcia robi na drutach,

dziadek sra po butach,

chodźcie do mnie, u mnie jest ładnie".

Więcej >>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz