poniedziałek, 15 października 2012

Tabloid "Super Express" szokuje


Szmatławce przekraczają wszelkie granice smaku. Matką Madzi z Sosnowca w ogóle się nie zajmowałem. Nie moje rewiry. Odnotowuję tylko, jak nisko może upaść, jak przekraczane są granice człowieczeństwa.

"Super Express" publikuje tysięczny materiał o matce nieżyjącej Madzi, a w nim takie wyznania (niewątpliwie zmyślone) Katarzyny W.: "Doradzałam mamie zmarłego Szymonka". To o tym chłopcu z Będzina zamordowanym. Albo uciecha owej Katarzyny po śmierci dziecka: "Mam teraz więcej czasu dla siebie".

Do tego "SE" przedstawia matkę Madzi relaksującą się w bikini na koniu. Koń z tego zdjęcia (i nie tylko) dawno cwałem zdeptał umysły redaktorów "SE".

Oto jak komentowany był ten wiekopomny materiał szmatławca na Twitterze:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz